De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins Pi6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l********@h********** 17-10-2024
Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi6

Al bij het uitpakken valt op dat deze oortjes in het segment “premium” vallen.
De verpakking voelt goed, net als de oplaadcase en de oortjes.
De installatie is zo gedaan. Je download de app en volgt de stappen.
Na de installatie kun je genieten van erg goed geluid, want dat komt er uit deze doppen!
Als er dan een minpuntje moet zijn over het geluid, het omgevingsgeluid dat ze doorgeven is wat kunstmatig.

Ander klein puntje van kritiek is dat de bediening van de oordoppen nog wat meer vrijheid had kunnen bieden. Nu kun je alleen kiezen uit presets voor aanraaktoetsen op links en rechts, maar kun je ze niet echt naar wens samenstellen.

Reviewer09876 16-10-2024
  • Product gekregen

Erg fijne earbuds

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi6

Ik heb de Bowers & Wilkins Pi6 earbuds gekregen om te mogen testen en gebruik deze oortjes nu al een aantal weken. Ik ben echt zeer tevreden. De case en de oortjes zien er mooi uit. De oortjes blijven goed in de oren zitten en zullen er niet gemakkelijk uitvallen.
De geluidskwaliteit van de Bowers & Wilkins Pi6 earbuds is zelfs beter dan ik had verwacht. Hier luister je zeer fijn muziek mee met een goede geluidskwaliteit. Je kan ook gebruik maken van de actieve noise-cancelling functie. Deze functie zorgt voor echt een goede noise-cancelling. De ingebouwde microfoon zorgt er ook voor dat je goed met de oordoppen kunt bellen. De microfoon zorgt ervoor dat je goed verstaanbaar bent en het filtert het omgevingsgeluid redelijk weg.
Verder ben ik tevreden over de batterijduur van de oordoppen in combinatie met de oplaadbare case. Mijn muziek is daarnaast gemakkelijk te bedienen via de oortjes en de oortjes zijn zeer gemakkelijk te installeren/verbinden. De bluetooth heeft wel soms een ruis wat ik niet had verwacht vooral aangezien de prijs vrij hoog ligt. Ik zou de oortjes ook zeker aanraden.

Liz167 16-10-2024

Mooi geluid, hoog draagcomfort, lange luisterduur

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi6

In ruil voor mijn mening heb ik deze earbuds tegen een lagere prijs aan kunnen schaffen. De buds hebben een mooi design en een hoog draagcomfort, zelfs tijdens het sporten vallen deze niet uit. De bediening ervan is erg simpel en ook de installatie en het gebruik van de app zijn ook makkelijk. De pluspunten van deze earbuds vind ik het ontzettend heldere geluid, ik luister veel muziek met hoge tonen en een dikke bass. Beide komen erg goed tot hun recht. En ook de snelle oplaadduur waarmee ik verbijsterend lang weer muziek kan luisteren is erg fijn. Je kan ontzettend lang gebruik maken van de earbuds, voordat je deze weer moet opladen. Denk dat ik bij gemiddeld gebruik op eenmaal laden in de week zat. De noise canceling is in vergelijking met een koptelefoon wel minder en ook de prijs is aan de hoge kant, maar hier krijg je wel een kwalitatief zeer goed product voor terug.

Pluspunten

• mooi design
  • hoog draagcomfort
  • goede belfunctie
  • snelle oplaadtijd
  • lange batterij duur

Minpunten

• prijs
  • noise canceling minder dan koptelefoon

emmakewong 15-10-2024

Zeer goede oordopjes

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi6

Ik heb dit product gekregen om uit te testen. Het is eerst en vooral een heel mooi vormgegeven set oordopjes in een fijne oplaadbare case. Geluidskwaliteit is zeer hoog en heel aangenaam om naar te luisteren. Wanneer de oortjes opgeladen zijn, kan je er heel erg lang mee doen voordat je het opnieuw moet opladen. De vorm zit heel comfortabel en zal niet makkelijk uit je oren vallen. Noise cancelling kan net een tikje beter, maar ik ben al bij al zeer tevreden van deze oordopjes en zou het iedereen aanraden.
Prijs/kwaliteit zijn ze in verhouding.

Pluspunten

• mooie vorm
  • hoge geluidkwaliteit
  • lange batterijduur

Minpunten

• noise cancelling kan net iets beter

b*************@h********** 14-10-2024
Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi6

Ik heb het geluk gehad om deze oordopjes te mogen testen op een moment dat ik echt op zoek was naar nieuwe oortjes. Ik moet zeggen dat ik ze GEWELDIG vind!
Het geluid is super-helder en zuiver en ze hebben een geweldige ruisonderdrukking. Ik gebruik ze bij het sporten maar eveneens onderweg naar het werk.
Je kan ze perfect passend maken voor je oor, waardoor ze echt wel goed en stevig vastzitten en ze zien er ook nog elegant uit.
De batterijduur is enorm lang (vergeleken met andere oortjes die ik ooit heb gehad).
Een echte aanrader dus!!

demortel08 11-10-2024

helder geluid en goede baterijen

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi6

deze oordopjes zijn wel erg goed, een goed en helder geluid, ruisonderdrukking en je kunt ze passend maken voor je oor, zodat ze goed zitten en blijven zitten, ook het zweten bij warm weer heb ik geen last meer van. Heb deze binnen gekregen om te testen en wil geen andere oordopjes meer. Deze zijn ideaal voor het sporten werk maar ook voor hobby of gewoon te relaxen

Pluspunten

• helder geluid
  • ruisonderdrukking
  • lange duur batterijen
  • goed pasvorm

Minpunten

• wel wat duur